WASTEGATE & ΣΚΑΣΤΡΑ...



ΒΑΛΒΙΔΑ WESTΕGATE

Όπως έχω  ήδη αναφέρει, η τουρμπίνα παίρνει κίνηση από την ροή των καυσαερίων. Αν λοιπόν αφήσουμε όλα τα καυσαέρια να περιστρέψουν τον άξονα, η πίεση που θα αναπτυχθεί θα είναι η μέγιστη πίεση συμπίεσης. Γα να μην δουλεύει η τουρμπίνα με την μέγιστη πίεση συμπίεσης, χρησιμοποιούμε την westegate.   Η βαλβίδα west gate επιτρέπει μέρος των καυσαερίων να πάνε προς την εξάτμιση παρακάμπτοντας την φτερωτή.  Τοποθετείται πάνω στην τουρμπίνα και όταν η πίεση του ατμοσφαιρικού αέρα φτάσει στην επιθυμητή  τότε αρχίζει και ανοίγει. 


ΣΚΑΣΤΡΑ


Η σκάστρα τοποθετείται όσο γίνεται πιο κοντά στην πεταλούδα εισαγωγής.  Στο αμάξι όταν αφήνουμε το γκάζι, η πεταλούδα κλείνει.  Όταν κλείνει η πεταλούδα  όλο το μίγμα πάει προς τους κυλίνδρους γιατί δεν μπορεί να πάει προς τα πίσω. Εδώ χρησιμοποιούμε την σκάστρα, η οποία ανοίγει όταν η πεταλούδα της εισαγωγής κλείνει.  Η βαλβίδα αυτή απελευθερώνει την παραπάνω ποσότητα αέρα που θα πήγαινε όλη στην τουρμπίνα με αποτέλεσμα από την υψηλή πίεση να μην γυρίζει η φτερωτή. 






Αν σας  αρέσουν  τα άρθρα του vehiclestech.blogspot.gr στηρίξτε μας με μια δωρεά στο παρακάτω Donate Button.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

ΠΕΡΙ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ...