WASTEGATE & ΣΚΑΣΤΡΑ...
ΒΑΛΒΙΔΑ WESTΕGATE
Όπως έχω ήδη αναφέρει, η τουρμπίνα παίρνει κίνηση από την ροή των καυσαερίων. Αν λοιπόν αφήσουμε όλα τα καυσαέρια να περιστρέψουν τον άξονα, η πίεση που θα αναπτυχθεί θα είναι η μέγιστη πίεση συμπίεσης. Γα να μην δουλεύει η τουρμπίνα με την μέγιστη πίεση συμπίεσης, χρησιμοποιούμε την westegate. Η βαλβίδα west gate επιτρέπει μέρος των καυσαερίων να πάνε προς την εξάτμιση παρακάμπτοντας την φτερωτή. Τοποθετείται πάνω στην τουρμπίνα και όταν η πίεση του ατμοσφαιρικού αέρα φτάσει στην επιθυμητή τότε αρχίζει και ανοίγει.
ΣΚΑΣΤΡΑ
Η σκάστρα τοποθετείται όσο γίνεται πιο κοντά στην πεταλούδα εισαγωγής. Στο αμάξι όταν αφήνουμε το γκάζι, η πεταλούδα κλείνει. Όταν κλείνει η πεταλούδα όλο το μίγμα πάει προς τους κυλίνδρους γιατί δεν μπορεί να πάει προς τα πίσω. Εδώ χρησιμοποιούμε την σκάστρα, η οποία ανοίγει όταν η πεταλούδα της εισαγωγής κλείνει. Η βαλβίδα αυτή απελευθερώνει την παραπάνω ποσότητα αέρα που θα πήγαινε όλη στην τουρμπίνα με αποτέλεσμα από την υψηλή πίεση να μην γυρίζει η φτερωτή.
Αν σας αρέσουν τα άρθρα του vehiclestech.blogspot.gr στηρίξτε μας με μια δωρεά στο παρακάτω Donate Button.